Dokumenty do zakupionych produktów są generowane automatycznie i wysyłane na adres e-mail podany przez kupującego. Sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder Spam. Jeżeli nie otrzymałeś dokumentów, skontaktuj się z nami i wyślemy je ponownie.
Podstawą do złożenia reklamacji jest faktura zakupu.
W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt z Działem obsługi klienta naszego sklepu. Reklamacja uszkodzeń w transporcie może być zgłoszona u przewoźnika do 7 dni roboczych od daty otrzymania towaru.
Jeśli zauważyłeś brak jakiegoś elementu zestawu w twojej przesyłce skontaktuj się z Działem obsługi klienta naszego sklepu a niezwłocznie zamówimy i wyślemy do Ciebie brakujący element
Rozpatrzenie reklamacji może potrwać do 14 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby proces reklamacji przebiegł sprawnie i abyś otrzymał od nas odpowiedź najszybciej jak to możliwe.