Reklamacje i wymiana towarów

Udzielamy wsparcia technicznego, dotyczącego produktów w razie występowania problemów związanych z ich użytkowaniem. Opisz nam problem, a my pomożemy Ci go rozwiązać.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady technicznej wymagających serwisu, zgłoś nam zauważony problem poprzez wypełnienie formularza online. Poprowadzimy Cię krok po kroku przez proces reklamacyjny. 

Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, oferujemy Ci wymianę towaru na inny wybrany przez Ciebie produkt. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów. 

WSPARCIE TECHNICZNE

automatyczne podajniki karmy, petfan, kraków, dozowniki karmy

Możliwe przyczyny problemów pojawiających się podczas użytkowania sprzętu często nie wynikają z wady technicznej urządzenia, lecz dotyczą instrukcji postępowania w zakresie jego obsługi.

Zanim stwierdzisz wadę produktu, wykonaj poniższe czynności: 

♦ Upewnij się, że usunąłeś wszystkie zabezpieczenie transportowe poszczególnych elementów urządzenia.

♦ Sprawdź ,czy wszystkie elementy urządzenia zostały umieszczone i zamocowane prawidłowo.

♦ Upewnij się, że wykonałeś instrukcje dotyczące pierwszego uruchomienia urządzenia.

♦ Sprawdź ,czy problem nadal występuje.

JEŚLI POTRZEBUJESZ DALSZYCH WSKAZÓWEK SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI.

Infolinia

Wyślij E-MAIL

REKLAMACJE

automatyczne podajniki karmy, petfan, kraków, dozowniki karmy

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

automatyczne podajniki karmy, petfan, kraków, dozowniki karmy
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania związane z zamówionymi produktami.
Wystarczy kliknąć w interesujące Cię zagadnienie z listy poniżej, aby pojawiło się rozwinięcie, a w nim konkretne wskazówki.

LISTA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYCH PYTAŃ DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIEŃ

Dokumenty do zakupionych produktów są generowane automatycznie i wysyłane na adres e-mail podany przez kupującego. Sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder Spam. Jeżeli nie otrzymałeś dokumentów, skontaktuj się z nami i wyślemy je ponownie.

Podstawą do złożenia reklamacji jest faktura zakupu.

W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt z Działem obsługi klienta naszego sklepu. Reklamacja uszkodzeń w transporcie może być zgłoszona u przewoźnika do 7 dni roboczych od daty otrzymania towaru.

Jeśli zauważyłeś brak jakiegoś elementu zestawu w twojej przesyłce skontaktuj się z Działem obsługi klienta naszego sklepu a niezwłocznie zamówimy i wyślemy do Ciebie brakujący element

Rozpatrzenie reklamacji może potrwać do 14 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby proces reklamacji przebiegł sprawnie i abyś otrzymał od nas odpowiedź najszybciej jak to możliwe.

JAK PRZEBIEGA PROCES REKLAMACJI ?

1. ZŁÓŻ REKLAMACJĘ

Prosimy o wypełnienie formularza reklamacji online

Po wypełnieniu i wysłaniu formularza, zostanie wyświetlona wiadomość wraz z linkiem, pod którym możesz śledzić przebieg reklamacji. 

Proces reklamacji ruczy w momencie otrzymania od Ciebie przesyłki z towarem. 

Dodatkowo na bieżąco poinformujemy Cię poprzez e-mail o zmianie statusu reklamacji.

automatyczne podajniki karmy, petfan, kraków, dozowniki karmy

2. PRZYGOTUJ TOWAR DO WYSYŁKI I NADAJ PACZKĘ

automatyczne podajniki karmy, petfan, kraków, dozowniki karmy

Przed odesłaniem towaru należy go starannie zapakować.

Najlepiej jeśli jest to oryginalne opakowanie, w którym dany towar został dostarczony. 

Jeśli jednak opakowanie to uległo zniszczeniu, można użyć innego zastępczego opakowania, przy czym należy pamiętać, że towar musi być zapakowany w pudełko kartonowe dodatkowo owinięte w folię stretch oraz odpowiednio zabezpieczone wewnątrz paczki.

Prosimy o upewnienie się, że paczka jest dobrze zabezpieczona do transportu.
Uszkodzenia powstałe w transporcie nie podlegają gwarancji.

3. WYBIERZ SPOSÓB NADANIA PRZESYŁKI

Poniżej polecamy jedne z najprostszych, szybkich i łatwo dostępnych opcji nadawania paczek.
Po kliknięciu opcji wysyłki z tabeli zostaniesz przekierowany na stronę z instrukcjami.
Oferujemy darmowy zwrot poprzez paczkomaty InPost oraz kuriera DHL.
Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z wybranych darmowych opcji zwrotu, zawsze możesz odesłać do Nas towar na własny koszt.
Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Wysyłkę prosimy kierować na adres naszego magazynu:

4. POCZEKAJ NA ROZPATRZENIE REKLAMACJI

Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki, rusza dalsza część procesu reklamacyjnego.
Odesłany produkt musi zostać zweryfikowany przez serwis.

Odpowiedź od nas o sposobie rozpatrzenia reklamacji otrzymasz w terminie do 14 dni roboczych.

W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

automatyczne podajniki karmy, petfan, kraków, dozowniki karmy

PLATFORMA ODR

Jeżeli dokonujesz zakupu Towarów jako konsument, jesteś uprawniony do skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń w postaci platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE.

Platforma ODR jest interaktywnym narzędziem udostępnionym konsumentom z Unii Europejskiej, za pomocą którego można złożyć skargę. Zamieszczamy link do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr Informujemy jednocześnie, że skorzystanie przez nas z tego systemu rozstrzygania sporów nie jest obowiązkowe.

WYMIANA TOWARU

automatyczne podajniki karmy, petfan, kraków, dozowniki karmy

NA CZYM POLEGA WYMIANA TOWARU ?

Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, oferujemy Ci wymianę towaru na inny.

Dokonując zakupu w naszym sklepie masz możliwość wymiany towaru aż do 30 dni od daty dostarczenia zamówienia.

Wymiany można dokonać na produkt w tej samej cenie lub produkt droższy z dopłatą. Warunkiem wymiany jest zwrot zamówionego produktu w stanie, w którym został dostarczony, tj. produkt nie nosi śladów eksploatacji i zawiera wszystkie elementy, z którymi został dostarczony.

 
automatyczne podajniki karmy, petfan, kraków, dozowniki karmy

1. ZGŁOSZENIE WYMIANY TOWARU

Otwórz formularz wymiany towaru dostępny pod linkiem poniżej i wypełnij go w wersji elektronicznej.
Wydrukuj i podpisz formularz a następnie dołącz go do przesyłki razem ze zwracanym towarem.
automatyczne podajniki karmy, petfan, kraków, dozowniki karmy

2. PRZYGOTUJ TOWAR DO WYSYŁKI

automatyczne podajniki karmy, petfan, kraków, dozowniki karmy

Przed odesłaniem towaru należy go starannie zapakować.

Najlepiej jeśli jest to oryginalne opakowanie, w którym dany towar został dostarczony. 

Jeśli jednak opakowanie to uległo zniszczeniu można użyć innego zastępczego opakowania, przy czym należy pamiętać, że towar musi być zapakowany w pudełko kartonowe dodatkowo owinięte w folię stretch oraz odpowiednio zabezpieczone wewnątrz paczki.

Prosimy o upewnienie się, że paczka jest dobrze zabezpieczona do transportu.
Uszkodzenia powstałe w transporcie nie podlegają gwarancji.

3. WYBIERZ SPOSÓB NADANIA PRZESYŁKI

Poniżej polecamy jedne z najprostszych, szybkich i łatwo dostępnych opcji nadawania paczek.
Po kliknięciu opcji wysyłki z tabeli zostaniesz przekierowany na stronę z instrukcjami.
Oferujemy darmowy zwrot poprzez paczkomaty InPost oraz kuriera DHL.
Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z wybranych darmowych opcji zwrotu,
zawsze możesz odesłać do Nas towar na własny koszt.
Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Wysyłkę prosimy kierować na adres naszego magazynu:

4. POCZEKAJ NA ROZPATRZENIE REKLAMACJI

Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki rusza dalsza część procesu reklamacyjnego. Odesłany produkt musi zostać zweryfikowany przez serwis. Odpowiedź od nas o sposobie rozpatrzenia reklamacji otrzymasz w terminie do 14 dni roboczych. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi. .
automatyczne podajniki karmy, petfan, kraków, dozowniki karmy

WARUNKI GWARANCJI

automatyczne podajniki karmy, petfan, kraków, dozowniki karmy
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania związane z warunkami gwarancji.
Wystarczy kliknąć w interesujące Cię zagadnienie z listy poniżej i pojawi się rozwinięcie wraz ze wskazówkami.

Lista najczęściej zadawanych pytań dotyczących gwarancji

Na produkty dostępne w ofercie naszego sklepu udzielamy gwarancji na okres 36 miesięcy (dla firm i przedsiębiorstw na okres 12 miesięcy).

Podstawą gwarancji jest faktura zakupu.

Klient może dokonać darmowego zwrotu aż do 100 dni licząc od daty otrzymania zamówienia.

Czas jest liczony od daty otrzymania przez Państwa zamówienia.

Oferujemy Państwu darmowy zwrot do 100 dni od daty dostarczenia zamówienia.

ODWIEDŹ NAS

PetFan.pl
ul. Prof. M. Życzkowskiego 14
31-864 Kraków

GODZINY OTWARCIA

Pon – Pt: 08:00 – 16:00
Sobota - nieczynne
Niedziela - nieczynne